Bez dobrej muzyki

No dobra muzyka, nigdy nie będę mieć dobry system, aby go rozpoznać. Faktycznie, lubię muzykę, która mnie porusza, i czuję się naprawdę, a nie tylko można określenia słabych piosenek i muzyki boombox systemem.Chcialbym brzydka, to wszystko, co masz. Nie mogę sobie wyobrazić życia bez muzyki. Uwielbiam słuchać hi-fi ładne, ale nauczyłem się, że tylko dlatego, że część lub układ jest "Premium" nie "inna muzyka" .Wolalbym lepszą wydajność. Wciąż słucham dużo Hot Louis Armstrong Hot pięciu do siedmiu nagrań i oryginalnym Roberta Johnsona. Jest to starsza wersja Barber Adagio od późnych lat 50-tych (myślę), to jeden z moich ulubionych. Brakuje Sonics, ale jest to świetna książka wydajnosc.Gdyby 3000, byłbym skłonny. Poszukaj zespol na wesele bytow. Około dziesięć lat temu zacząłem się trudne na początku Duke'a Ellingtona, Louisa Armstronga i Delta blues artystów różnej muzyki. Kwestie jakości nagrywania są przedstawiane do mnie. Wreszcie zmusiła mnie do zmiany mojego nastawienia do mnie, co system może zrobić. Scena dźwiękowa obszerny i szczegółowy z wytrząsaniem basy i soprany gut musujące jest miła, ale oni naprawdę nie mają wiele wspólnego z muzyką i dźwięk .Wezme 300 świetnie - mogę dostać linię poświęcony na wyspie ?? Można usłyszeć inną piosenkę dziennie i 300 dni po 3 mos wyspiarskich, gdy złość nie mogę sobie przypomnieć, co słyszałem, a tam - wszystkie żarty na bok Mam muzyka brzmi dobrze w samochodzie, ale nie tak świetne dla dużych systemów - to jest źle nagrane, itd, ale to naprawdę dobra muzyka --so jeśli lubisz dobra muzyka jest wszędzie, ale może być znacznie lepiej niż z pięknym systemu - dlatego każdy z nas tutaj !! Poszłam do 6-dniowego urlopu w Meksyku tuż po świętach Bożego Narodzenia, z tłem iPod wypełnionej 6800 piosenek. Jedynym dotychczasowe doświadczenie prawdziwej biblioteki muzycznej, ale ograniczone, jest w trakcie wypracowywania lub koszenia trawnika. Moją intencją jest dostarczenie odwrócenie uwagi od długiego lotu. Co odkryłem, jak bardzo podobał mi muzykę. Słucham każdej nocy, na plaży i oczywiście lot powrotny. To muzyka. I poszedł tak daleko, aby powiedzieć, moja rodzina miała tendencję do przypadkowego winylu obssessvie wygrać moją grę. Miałem podobną rozmowę z Arnie Nudell i Paul McGowan Vail Jazz Party w 1996 roku Strong evaluatuion ich interpretacja, lubili muzykę najlepiej można ocenić jedynie w systemie wysokiej rozdzielczości. Przy wsparciu komfortu kobiety wyrażały swoje poglądy, udało mi się wrócić do koncentrując się na muzyce i zabawy z dala. I choć jakość dźwięku podniecenia iPod niż pacjentów jest stosunkowo niewielka w porównaniu do systemu. Trzymam DIS-przekonaniu, że mogę uzyskać dźwięku przez trescia.To są moje myśli, jak również. Patrzę na to w ten sposób, że jest to sposób muzyka, kiedy wszystko, co mam jest stary rodzice FOM 50s stereo jakość dźwięku nie jest nawet blisko do mojego systemu teraz, ale to nie robi oznacza, że ​​nie kocham muzykę mniej. Wszystkie aktualizacje w ciągu ostatnich kilku lat jest tylko wisienką na moim torcie.Wzgledna jest (I zakładowego). Może być wiele powodów, aby cieszyć się muzyką na orkiestrę jest słabym systemem. Jednym z powodów, o których wspomniałem miłość do muzyki uczynił go ślepym na dźwięk, ale z drugiej strony jest skromny. Widzę ludzi, którzy siedzą cały dzień w pracy strasznych drewnianymi znaki, choć zmiana jest łatwe. Mają co będziesz żył. - Tylko typ charakteru, aby powiedzieć, że nie słyszą Duke Ellington w ogóle, ale zamiast tego wybrać te same komponenty punktowane. Słuchanie muzyki z iPoda na drodze Meksyk jest dobra, ale spróbuj sobie wyobrazić, że jest to jedyny system na zawsze. Ja osobiście lubię przeszkadza.Nie jasności / jasności i dokładności (I). Czytaj opinie Benchmark DAC1 moi użytkownicy odkryli, że jest dystrybucja / słyszę analizę zamiast na jednostkę żądanego dźwięku "blob", że ludzie są przyzwyczajeni. "Lost" to interesująca uczucie. Zgadzam się z pomysłu, aby Twoje myśli w pewnym bólem i / lub nuda ćwiczeń jest atrakcyjna. Nie mogę znaleźć, jednak aktywnie przesuwając trochę jazdy muzyka sprawiają, że czujesz, że czujesz ból działania pakowane i przyjmuję muzykę. Poprawia pracę i sprawia, że ​​czujesz się prawie poezję. Buntownicze, wyzywające kamienie energetyczne pracują na dobrej drodze, aby pomóc czuć "C'mon! Niech popychając go!" Wszelkie prawa zastrzeżone. W tym duchu chcę usłyszeć The Rolling Stones "Let It Bleed" Led Zeppelin "Houses Of The Holy" i może niektórzy z pretendentów wkrótce. Jeśli masz ochotę Oingo Boingo i wszystko Zappa, blade Guma miasto siłą, Ramones i last but not least Sountrack dla "Saturday Night Fever" headset Zostałeś właścicielem rację. - żałuję tylko, że nie wiem zbyt wiele o aktualnym zespole (15 lat, mam CD James Brown robi pięć różnych wersji ?. "Move Move on" nadziei jest długa lista "dwudziestu pięciu minutach doliczonym czasie gry tylko.". ten motyw. muzyka klasyczna nie jest najbardziej tradycyjna zrób to dla mnie. Ale kocham Ralph Vaughan Williams i Arvo Pärta i ogromną kolekcję obu. co inni artyści czy odwołać się do mnie? kocham Vaughan Williams, a także muzyki dawnej . tradycyjny klasyczny proponuję spróbować Sibelius i Delius, jeśli nie jeszcze.W w zależności od tego, co to jest muzyka Arvo Pärta chcesz, możesz: Andrzej Panufnik (np Sinfonia Mistica, Sinfonia Sacra poziome) Eduard Tubin (np Symphony No. 4, estoński taniec Suite) .Rushton dał dobre kompozytora do rozważenia. Muszą również spełniać Edwarda Elgara, zwłaszcza mniej znanych jego dzieł, takich jak Starlight Express. Natychmiast został on poprzedzony historii brytyjskiej muzyki RVW al. Spróbuj również William Walton, zwłaszcza jego Koncert wiolonczelowy. Walton jest potomkiem muzyki RVW al i dać wyobrażenie następny RVW.Witam brytyjską muzykę, jestem podekscytowany nowymi electonincs (dzięki Roger), ale muzyka nie jest to urządzenie. Chcę poszerzyć kolekcję mojej muzyki. Wierzę w mój wybór muzyki klasycznej i piosenkarza country / bluegrass. Niestety, nie doceniają hip-hop chciałem uzyskać kilka pomysłów na jazz i rock. Brubeck jazzu Miles Davis mi się podoba, ale stracił jeden z bardziej złożonych form jazzu. skała moja, prawie wszystkie stare kolekcje (jak Led Z. # 1 i Aqualung). Przydatne dla dzieci nieść heavy metal, ale nie mogę ocenić. Poniedziałek przyniósł "Dark Side of the Moon", i kocham go. Tak więc biorąc to pod uwagę, może ktoś mi powiedzieć co mogę kupić rock / jazz? Wielki nowej muzyki stereo poprosił mnie nowa .Gratulujemy nowy sprzęt. Wybrałem to, co chciałem usłyszeć w każdej chwili, ale przede wszystkim w nowe urządzenia, w celu oceny, w jaki sposób urządzenie może być odczuwalne. Jeśli chcesz cieszyć się ciemne strony, które mogłyby kolidować z Pink Floyd, a ścianą. Wszystko po CD również specyficznie rozpoznawać i wykorzystywać: Niektóre są łatwe do miłości jazzowy Pat Metheny Beyond the Missouri Sky, Coleman Hawkins i wygodne z Hankiem Seoul Station Mobley. Dwa duże inkluzje wreszcie Jesse Cook i Get Lucky Mark Knopfer (Dire Straits), na koniec dodać klasyczny, Malcolm Frager grając Chopina (niesamowite Zapisz pomocą Piano Bösendorfera). Volodos transkrypcje fortepianowe, a koncert w Carnegie Hall i Levine Kissen. Najlepszym sposobem, aby dziś narażony na nowej muzyki, może chcesz przekazać tę muzykę, aplikacje internetowe, takie jak Pandora, grał podobne nasiona. Lub po prostu znaleźć kilka dobrych internetowych stacji radiowych, by wzbudzić zainteresowanie. Radio Paradise jest to dobre miejsce dla tych, którzy chcą się rozwijać w klasycznych ulubionych rockowych.Z pandora na artystów i muzyki odtworzyć utwór, a następnie rozgałęzia się podobnych wykonawców początkowo, a następnie te same dwie grupy i tym podobne, osób trzecich, itp (nie dość liniowa, ale ten pomysł). Można też lubią lub nie lubią go i odpowiedzieć na nią. ITunes jest również bardzo dobra. Jest całkowicie wolny od Apple. Podłączanie artystów i posłuchać próbki, a to daje ci "kup co inni kupił tego artystę", aby dać Ci inne pomysły. Oczywiście, można kupić muzykę .Katie będzie można umieścić na drodze Melua Norah Jones niż jego. Katie, to DVD to świetny sposób, aby zobaczyć i usłyszeć jej. Są świetne wartosc.Wszystko Steely Dan jest niesamowite ... winyle i inne rzeczy w tej solówki Becker i Fagan. Polecam Johna Scofielda, Medeski inne problemy, zwłaszcza jazz kick ass (Metheny tendencję do korzystania z bardzo "żałował" tonu na mój gust), a także małe gospodarstwo okres wyrafinowane boogie ... jest to, co faceci angielski (takich jak osoby, rock, itp) poprosił 70-samą objętość. Jeden najbardziej rozrywkowych albumy jazzowe słyszałem od dłuższego czasu, to jest: "Jazz R & B wpust". Wystawione na Amazon teraz "dostępna od detalistów jako hybryda SACD, świetne wokale i grał na organach / saksofonie. Jeśli jesteś po prostu wsiada do jazzu, z tymi jedną nogą w jazz i R Cannonball Adderley & B, Oscar Peterson, Art Blakey, lub tych, które ?? może dotknąć stóp. Louis Armstrong powiedział kiedyś, jeśli nie można tańczyć do niej, to nie jest jazz. Coltrane jest jeden z facetów, którzy mówili, trzeba Pioneer być modny, ale wiele jego rzeczy jest hałas. pamiętam, że większość ludzi, którzy umierają bardzo duża, tak zwane "smooth jazz i współczesna" Wyton Marsalis uważać przystojny młody. istnieją dwa szybkie i proste sposoby, aby znaleźć muzykę podobną do zespołu był zainteresowany. najłatwiejszym sposobem jest pójść www.pandora.com. jest to strona, która odtwarzać muzykę podobną do tego, co zespół. jest to najprostszy sposób wiem, aby znaleźć dobry zespół mógł kiedykolwiek usłyszeć. poniedziałek, przejdź do Amazon.com lub iTunes i podać nazwę zespołu, jak wiesz. Wyniki wyszukiwania podświetlić album. Kliknij na ulubione. Możesz znaleźć listę rzeczy, które ludzie kupują oprócz albumu, wiesz, że chcesz. Większość z nich jest w stylu, można posłuchać próbki powiedział, jeśli chcesz je. Popatrz wesela z muzyką.